?

Log in

say what! [entries|archive|friends|userinfo]
samantha

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Jan. 30th, 2006|04:25 pm]
samantha
got my hair done today...been busy. will write some other time. I also found out how fake Melissa is
LinkLeave a comment

a REAL WOMENS WORTH [Jan. 26th, 2006|08:32 pm]
samantha
[Current Mood |drunkand honest]

In life there are a few things u dont fuck with or disrespect about any women:

1.her

2.her family this includes children,mothers,siblings.

3.her ex's I don't care how sexy they are

4.her emotions..cuz those few momments u did u done fucked up

5.trust u fuck that up with any women u will never ever get out the dawg house or on her level

6.her love u mess with her love and she will scorn u and every other.

7. her faith in God and everything between

8. another Bitch which falls under trust but is worse cuz 99.9% of the time the bitch u fucked with is ugly,scandliss,nasty,shady and aint got a damn thing on us so motha f*#%er u done f*#%ed up for the last time

9. our worth we know what we woth do u?? I dont think so

***any i forgot let me know and we will rewrite a final copy cuz women gotta remind each other of all the truths of a womens worth.

LinkLeave a comment

are u serious! [Jan. 25th, 2006|08:48 pm]
samantha
[Current Mood |pissed offpissed off]

I am soo pissed and annoyed.I was sitting in class at church tonight and a girl I know in there was talking about work and people we know and she goes "u know u, sarah ,and I all were bed partners with the same person."I am like "yeah." in my head I am like are u fucking serious u are a dumb bitch why would u bring it up.. so I was like "thats weird that u would even bring that up" and I said that like four times I was like how would u feel if I came to u and said "by the way I slept with so and so and so did u. its just weird for u to say that." I then said "well at least I was first so whatever." and that was that. the guy was my first true love who I was ever with and I his first soon after we broke up he and I came to the relization that he is a sex addict and has problems and just sleeps with whoever. I know he cared about me which is more than I can say for any of them.so anyways my point is why would u even bring it up, i did know about it but didnt want to hear about it.
LinkLeave a comment

learn to drive [Jan. 25th, 2006|02:57 pm]
samantha
[Current Mood |frustratedfrustrated]

on the way to my moms some dumb shit pulls out in front of me.i stop am like what the hell! he signs to me im stupid and on my phone.Yes I was on my phone but I was on the main road he was on a side street and pulled out I was right he wasnt.jsut cuz hes been driving longer do nt mean nothin. all this happened in front of a cop.I wish the cop woulda pulled him over just to tell him he was wrong and a dumb ass....

ten minutes later...I enter a construction area put on my blinker to have other lane let me over this punk wouldnt let me over I flipped him off.I always let people over its the thing to do.I just get soo annoyed with people who are inconsiderate on the road.
Link2 comments|Leave a comment

***sex feel free to skip it..or read it I dont care.** [Jan. 24th, 2006|10:01 pm]
samantha
[Current Mood |lovedloved]
[Current Music |if its lovin that u want-Rihanna]

I got outta work I was like "hmm...I am horny as hell"( and refused Dan sex last night cuz I was tired and had to work early today) I called him and told him I was coming over so we could go to eat and shopping. I get to his house and he comes out I was on the way up to door he was like u coming in I smile was like yeah.I get inside kiss him and he was kinda like whatever.I grab him hand take him to his room.***I lay him on the bed and kiss him and lift up his shirt take off mine and keep rubbin on him and kissin on him.I open his belt and pulled down his pants I give him head and we kiss more. he flips me over and takes off my pants he was like is that ur new getup? I had a Victoria's Secret matching set on. I was so wet already he pulls my panties off and goes down on me I was in heaven! I was moaning and enjoying it there is nothing better then a tongue between my legs...(He loves to eat me out so it works out.) He didnt stop till I got off and pushed his head away. he put my legs on his shoulder and it was so wet his hard cock wouldnt go in so I had to reach down and direct it in.I yelled out cuz the first penitration moment is the best to me.after a lil bit he stops to switch positions and I deside i wanna ride him so I push him on the bed climb on top and go to town. I have one hand rubbing his chest and stomache and the other behind me squeezing and playing with his balls. he was so into it and so was I his face was priceless when we both got off at the same time. I stayed on top and layed on him kissing and tighting my pussy muscles cuz he loves how it feels.I finally had to do the one two three get up and run to the shower with my hand between my legs.I felt so good.i cant even explain it.***I decided from now on I wont masterbate so much so we can have an awesome sex life again.we had a talk the night before and he told me I need to stop treating him like a grandpa,he needs sex and so does our relationship.I agree I just couldnt figure out why I didnt want it.Masturbating too much is the culprite.
LinkLeave a comment

21st to 22nd [Jan. 22nd, 2006|09:29 pm]
samantha
[Current Mood |contentcontent]

                                                                                                      **equals sex so either skip or feel free to read

Last night went to Dans watche dPunisher then I was watching UFC unleashed and all the guys show up to drink and play cards they ask to use my satilite radio while they played cards and promised to keep it down so I can watch t.v. well next thing u know I cant hear,but I didnt want to be a bitch so I turned off tv and went to Dans room to watch tv and go to bed. I was annoyed cuz If I knew everyone else was coming over i woulda went to the bar or did something else.ANYWAYS...Dan comes to bed a few hours later and try's to get all love with me I was like go away. a few hours later I get awaken over and over by his boys playing cards still. with tv up loud and radio yelling over both at each other I rolled over like u gott a be kidding me. THIS MORNING** I feel my hand on Dans junk so I deside to wake him with sex. I rubbed his cock even though it was hard already,then rotated myself so my legs were open and he could see what i was doing to myself. I know he was peeking through sleepy eyes then I pulled down his pjs and got on and rode him forever I never let him do anything.I love how tan my skin is compared to him and how sexy I feel on him. It was an awesome workout. Got done was in a great mood energized and ready to go to work. after a shower of course.**

anywayI think today is gonna be a good day..we get to work and open one stand to have the client say i dont want this one open so we had to close that and open a different one that wasnt stocked. i was in a bad mood Dan was soo sick today and wanted to whine and pick at me today I was like leave me alone. I desided the best way to end today was with family so I went to lunch with my sister then church with my family. service was awesome.I found out also one of the women at the church has terminal cancer. shes one of the people i m closes with. but now I am okay glad to be with my family..I need to drive my sister home so thats all.

Link4 comments|Leave a comment

14 kids and pregnant [Jan. 19th, 2006|11:20 pm]
samantha
[Current Mood |shockedshocked]

I just seen some crazy ass shit on t.v. on discovery health..this family had 14 kids was pregnant for 15 and was building a house for them to all live in,they were really weird and spacey.I would go nuts living the way they did. so on the update of them the house still aint done and they are PREGNANT AGAIN FOR 16. WTF..I dont get it but to each there own and thank God they aint on welfare cuz I would tie her tubes myself!
Link1 comment|Leave a comment

(no subject) [Jan. 19th, 2006|05:18 pm]
samantha
[Current Mood |happyhappy]

I need to post theese now..keep forgetting to post them.

  1. stop biting nails
  2. eat better/make healther desisions
  3. workout more ( sex counts)
  4. lose 5 to 10 pounds/tone up
  5. drink less
  6. have more fun
  7. grow spirtitually
  8. be less jelous/more trusting (this one is for Dan)
  9. be nicer
  10. ***maybe find me a girlfriend
Link5 comments|Leave a comment

job-less [Jan. 17th, 2006|09:42 pm]
samantha
[Current Mood |refreshedand unconserned]

I quit one of my two jobs today to give me more time for me, and cuz I cant fit in the schedule new policy. owell more time for me to live.I hope I will be okay.
LinkLeave a comment

drunkn rage [Jan. 17th, 2006|09:20 pm]
samantha
[Current Mood |gloomygloomy]

I got really drunk last night I dont really remember shit. I drove which is a no-no but I did. I think Dan is seeing someone behind myback. I have been with him on and off for 5 years.he also headbutted me in the nose lastnight which was fucked up. I didnt bleed and I am sure I deserved it for being a bitch. I think I need to stop drinking cuz I am not good at it and I always end up in a rage toward everyone.I went to my neices first birthday only one lil friend showed up.I think I that it really hurt her mom. shes not really related but we are her family cuz her own family disowned her.All her life no one has loved or been there for her.I think she felt shitty today.I couldnt imagine going through life with no friends at all. we all have an endless supply of love but we hoard it..why is that?
Link2 comments|Leave a comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | earlier/later ]